Rezervări telefonice : (004) 0759 145 194

Termeni și condiții

CONDITII DE INCHIRIERE
Masina inchiriata este proprietate a firmei de inchiriere , proprietarul autorizand folosirea ei de catre chirias doar pe perioada mentionata in contract si cu respectarea conditiilor pe care acesta le prevede. Proprietarul isi rezerva dreptul de a refuza inchirierea sau prelungirea inchirierii unei masini.
MASINA INCHIRIATA SE POATE CONDUCE DOAR PE TERITORIUL TARII. NU ESTE PERMISA  PARASIREA  ROMANIEI.
Varsta : Persoana care doreste sa inchirieze si sa conduca un autovehicul trebuie sa aiba varsta minima de 21 ani si sa fie de minim 1 an posesor al unui permis de conducere categoria B. Autovehiculul poate fi condus doar de persoana inscrisa in contract. Autorizarea unui al doilea sofer se face doar prin semnatura reprezentantului companiei de inchiriere.
Limita KM : Intre 1-3 zile exista limita de 400 km/zi. 4 zile – 1400km, 5 zile – 1600 km, 6 zile – 1800 km, O saptamana – 2000km, 10 zile – 2500 km, 2 saptamani – 3000 km limita, 17-18 zile – 3500 km, 3 saptamani – 4000 km limita, 25-26 zile – 4500 km, 1 luna – 5000 km limita.
Depasirile de 50-100 km sunt acceptate si netaxate; la depasiri de peste 100 km se taxeaza cu 0,1 euro/km.
 Plata : contravaloarea serviciilor de inchiriere se achita anticipat pentru toata perioada solicitata, atat chiria cat si garantia. Se poate face  prin transfer bancar, cu cardul sau cash in Euro, GBP sau Ron, la cursul BNR +1% din ziua platii.
* Orice predare anticipata inainte de termenul prevazut in contract se anunta cu cel putin 2 zile inainte pt a reusi sa se faca o alta rezervare masinii – in acest caz, firma nu returneaza banii pe zilele nefolosite ci elibereaza un voucher valoric pe care clientul il va folosi la o inchiriere ulterioara.
 Tariful de inchiriere : include controlul ITP, intretinerea autovehiculului, schimbul de ulei, asigurare obligatorie, rovigneta, inlocuirea autovehiculului defect daca, defectiunea aparuta nu se datoreaza utilizarii necorespunzatoare a autovehiculului inchiriat, ci din cauze ce tin strict de masina.
 Predare/Primire: Autovehiculul este predat in stare buna de functionare, fara vicii ascunse de natura a-i impiedica deplasarea, curat in interior/exterior si cu rezervorul plin. Astfel, clientul este obligat sa il aduca in aceleasi conditii; in caz contrar, proprietarul va taxa din garantie orice lipsa sau neregula la masina/ la obiectele de inventar, conform prezentului contract. Orice plangere legata de starea masinii trebuie facuta in decurs de 1-2 ore de la primirea acesteia.
 Returnare : Chiriasul are obligatia de a returna masina la data si ora inscrisa in contract si in aceleasi conditii in care a luat-o initial. Minimul perioadei de inchiriere este de 48 ore; primele 2 ore de intarziere anuntata sunt gratuite; pentru o intarziere de peste 3-4 ore, se taxeaza inca o zi de inchiriere. Pentru intarzieri neanuntate mai mari de 6 ore, timp in care clientul nu raspunde la telefon -  proprietarul va considera caz de culpa si va reclama furtul masinii la Politie.
- Folosirea autovehiculului peste termenul de inchiriere fara a anunta si a avea o aprobare scrisa in acest sens constituie un delict de insusire ilegala a autovehiculului si se sanctioneaza conform Codului Penal Roman, proprietarul rezervandu-si dreptul de a actiona conform legislatiei.
 Prelungire : Orice cerere de prelungire a perioadei de inchiriere trebuie anuntata de catre client cu cateva zile inainte si ea se face doar daca nu exista o alta rezervare anterioara pe masina. Orice extindere a perioadei de inchiriere trebuie achitata la momentul solicitarii prelungirii.
Atentie: Nu se accepta prelungirea masinii din banii de garantie, garantia avand rolul de a despagubi proprietarul in caz de dauna.
Taxe suplimentare : Orice amenda de circulatie, pana de cauciuc, taxa de pod sau de parcare, orice daune produse de catre client altor persoane sau imobile (neacoperite de asigurarea RCA), precum si contravaloarea eventualelor reparatii (din defectiuni produse de chirias) pe perioada inchirierii vor fi suportate de catre acesta, luandu-si angajament de plata prin semnarea contractului.
Alte posibile taxe: masinile aduse fara plin -2 euro/litru; masinile aduse nespalate - intre 50 si 100 Ron; masinile aduse cu capace lipsa - 100 Ron; masinile duse cu tapiteria patata - intre 150 si 200 Ron.
** Fumatul este interzis in masina, astfel ca tapiteria arsa cu tigara se taxeaza cu sume intre 100-200 euro.
         Prin semnarea contractului de inchiriere, chiriasul se obliga in mod irevocabil : sa respecte toate legile romanesti in vigoare cu privire la circulatia rutiera; sa nu scoata masina in afara granitelor tarii; sa nu imprumute masina altor persoane; sa nu foloseasca autovehiculul pentru desfasurarea de activitati comerciale sau de alta natura; sa nu il subinchirieze la terti; sa nu permita supraincarcarea autovehicului peste limitele prevazute in talon; sa nu foloseasca autovehiculul la participarea la intreceri/competitii; sa nu repare autovehiculul decat intr-un service agreat de proprietar; sa nu lase autovehiculul descuiat, cu cheile in contact, cu geamurile/portbagajul deschise; sa nu foloseasca autovehiculul decat cu destinatia prevazuta in prezentul contract; sa nu conduca autovehiculul decat pe drumurile publice, fiind interzisa folosirea acestuia pe drumurile forestiere, drumuri accidentate, neamenajate; sa nu conduca masina pe drumuri inundate; sa nu impinga sau sa tracteze orice vehicul, rulota/alt obiect; sa nu conduca sub influenta alcoolului, narcoticelor sau a oricarei alte substante. Orice incalcare a clauzelor de mai sus atrage dupa sine retinerea garantiei si solicitarea de alte daune materiale in cazul in care masina sufera avarii ca urmare a incalcarii celor mentionate.
*** Chiriasul se obliga de asemenea sa anunte imediat reprezentantul companiei in cazul in care remarca becuri aprinse in bord sau orice alte semne anormale aparute in functionarea masinii care ii pot periclita starea tehnica sau chiar conditiile de securitate a circulatiei.
 GARANTIE / RESPONSABILITATE
**Nota: La momentul inchirierii, agentul de rent a car face inspectia masinii impreuna cu clientul si noteaza in Schita masinii toate semnele si avariile. 
CLIENTUL ESTE OBLIGAT SA ISI INSPECTEZE CU ATENTIE MASINA ATUNCI CAND INTRA IN POSESIA SA, SA FACA VIDEO SI FOTO SI SA ATRAGA ATENTIA AGENTULUI DACA NU A NOTAT TOATE AVARIILE MASINII.
          Pentru autovehiculul inchiriat, chiriasul va depune o garantie in functie de clasa autoturismului, intre 200-400 EUR.
Garantia se va restitui clientului la expirarea duratei contractului cu conditia ca acesta sa predea masina in aceeasi stare in care a luat-o.
Garantia se poate retine chiriasului – partial sau chiar integral, in functie de urmatoarele situatii:
- in cazul unei daune/avarie/ modificare provocate autovehiculului, adica: elemente zgariate, crapate, indoite, rupte, infundate, ciobite (avarie cauzata de un accident in trafic, manevra de parcare sau gasirea ei avariata de autor necunoscut, inclusiv avarierea cauzata de zapada si turturi cazute de pe cladiri, crengi rupte de furtuna, avarie din impact cu animale). In aceste cazuri se taxeaza garantia depusa, partial sau total, in functie de aprecierea facuta de angajatul firmei .
- in cazul in care masina se intoarce cu dauna din accident rutier si chiriasul nu prezinta nici un act justificativ ( procesul verbal intocmit de politie, autorizatia de reparatie, constatatea amiabila de accident, copii dupa actele celorlalti soferi implicati in accident);
- in cazul in care dupa o defectiune tehnica de orice natura sau accident, chiriasul abandoneaza si nu asigura supravegherea masinii;
- in cazul incalcarii oricarei prevederi mentionate la punctul V si a oricarei legi prevazute de statul roman;
- in cazul exploatarii cu rea intentie a autovehiculului inchiriat care are ca rezultat deterioarea interiorului autovehiculului (patarea sau arderea tapiteriei, murdarirea cupolei, pierderea cheii masinii sau a obiectelor de inventar, avarierea jantelor si a cauciucurilor)
- in cazul unor defectiuni cauzate de exploatarea necorespunzatoare a masinii: spargerea baii de ulei, avarierea scutului motor, distrugerea ambreiajului in urma patinarii excesive (pe zapada, noroi sau iarba umeda), conducerea pe sosele inundate;
- in cazul in care clientul ignora aprinderea unor becuri de avarii in bord si continua folosirea masinii, cauzandu-i defectiuni tehnice.
*** Nota - daca in urma unui accident survenit din cauzele enumerate mai sus, masina nu mai poate fi transportata pe roti, prin semnarea acestui contract clientul se obliga sa achite cheltuielile cu transportul acesteia pe Platforma pana la sediul de unde a inchiriat-o.
In caz de accident din vina chiriasului, firma nu mai asigura masina la schimb si nici nu returneaza banii clientului, considerandu-se despagubire pentru dauna produsa din vina sa.
*** La inchirierile cu Protectie Full Cover, clientul nu este obligat sa plateasca despagubiri pentru daunele cauzate de el sau de alte persoane, insa se obliga sa achite costul Platformei Auto pana la punctul de lucru, daca avariaza masina din vina sa si aceasta nu se mai poate deplasa pe roti. Firma isi rezerva dreptul sa nu dea masina la schimb si sa nu returneze banii clientului care a produs accidentul din vina sa.
* De asemenea, clauza de Full Casco nu acopera: daune la interiorul masinii (ornamente/elemente interioare rupte, tapiterie arsa sau taiata, lipsa de trusa, triunghi, stingator, cric, cheie de roti, etc), pierderea sau stricarea cheii masinii (inclusiv incuierea cheii in masina, scaparea in apa, spargerea carcasei) si nu acopera spalarea masinii la final de contract.
 
 
 DEMERSURI IN CAZ DE ACCIDENT
In caz de accident, dauna sau furt, chiriasul are, inainte de toate, obligatia sa sune imediat la firma de inchiriere pentru a anunta incidentul si a fi ghidat in rezolvarea situatiei. Apoi trebuie sa obtina urmatoarele documente:
-CONSTATAREA AMIABILA DE ACCIDENT completata pana la cel mai mic detaliu – in cazul in care partile isi recunosc reciproc vina, plus copii dupa actele celeilalte masini implicate si dupa actele celui care era la volanul sau (Rca si talon la masina, Buletin si permis de la sofer)
In caz de accident cu conditii agravante ce necesita interventia Politiei trebuie obtinute urmatoarele:
- RAPORTUL POLITIEI/ PROCESUL VERBAL care trebuie sa cuprinda semnatura organului de politie care intocmeste raportul, stampila sectiei de politie si mentiunea ca autovehiculul a fost / nu a fost condus sub influenta bauturilor alcoolice
- AUTORIZATIE DE REPARATII care trebuie sa cuprinda semnatura ag.de politie si stampila, precum si toate elementele avariate ale masinii
- COPII DUPA RCA-UL SI TALONUL celorlalte masini implicate si COPII DUPA BULETINUL SI PERMISUL celorlalti soferi implicati.
***Prin semnarea contractului, chiriasul se obliga sa dea toate declaratiile cerute de legile in vigoare pentru initierea procesului de despagubire.
 
DISPOZITII FINALE
Din momentul predarii masinii, pana la reintrarea in posesia acestuia, proprietarul este exonerat de raspundere pentru daune provocate tertilor de autovehiculul inchiriat clientului. Clientul isi asuma responsabilitatea ce atrage dupa sine conducerea masinii pe drumurile publice si amenzile aferente.