Comunicate de presa
Nova Rent a Car Iasi indeamna mediul de afaceri iesean sa se implice in campaniile de donare de sange
2020-07-30 10:18:42 Autor: Nova Rent a Car
Administratorul firmei de inchirieri masini Iasi, Dan L. Molocea a facut la sfarsitul lunii iulie un apel catre locuitorii municipiului Iasi pentru a participa la actiunile umanitare de donare de sange initiate de catre Centrul Regional de Transfuzie Sanguina Iasi. De asemenea, mediul de afaceri local este rugat sa nu ramana indiferent la strigatele repetate de ajutor ale medicilor, fiind binestiuta permanenta nevoie de sange si derivate de sange din spitalele locale.
Nova Inchirieri auto Iasi anunta ca centrul iesean de recoltare asteapta pe oricine le trece pragul de luni pana vineri, intre orele 07.30 – 13.30. Conditiile impuse sunt normale pentru un adult in putere: vârsta sa fie intre 18-60 ani, greutatea sa fie peste 50 Kg, puls regulat, să nu fi suferit în ultimele 6 luni intervenţii chirurgicale, să nu fi consumat grăsimi sau băuturi alcoolice cu cel puţin 48 de ore înaintea donării, sa nu fie sub tratament medicamentos pentru diferite afectiuni. De asemenea, donatorii nu trebuie sa sufere/ sa fi suferit anterior de hepatita, Tbc, sifilis, epilepsie sau alte boli neurologice, diabet, boli de inima sau cancer.
Reprezentantul Nova, companie de inchirieri masini Iasi, marturiseste: “Procedeul de donare este minim invaziv, dureaza in medie 2 ore, in care se face completarea documentatiei de luare in evidenta, consultul medical si recoltarea in sine. O singura unitate de sange poate salva pana la 3 vieti”. Din sangele recoltat de extrag derivatele sale: Celulele rosii (hematiile)- se folosesc in special la pacientii din salile de operatii si reanimare; Trombocitele- sunt de mare ajutor bolnavilor de cancer si leucemie; Plasma- poate fi congelata, rezista pana la un an si este folosita in principal in tratamentele accidentatilor si bolnavilor cu arsuri.
Firma locala de rent a car Iasi, Nova s-a impus pe piata inchirierilor de masini in decursul a 10 ani, perioada in care s-a focusat permanent pe reinnoirea flotei auto, pe mentinerea unor preturi competitive si pe dezvoltarea unei relatii de durata cu clientii sai.