Masini de la Audi, BMW, VW, Ford si alti producatori auto care se vand doar in China
China are o industrie auto gigantică iar în trecut pe piața lor se vindeau doar mașini chinezești dar acest lucru s-a schimbat pentru că branduri ca Geely, Lynk & Co și Nio au început să-și vândă mașinile în Europa și pe alte piețe de pe glob. De asemenea producătorii auto europeni au fost nerăbdători să-și vândă mașinile în China pentru că este o piața atât de imensă iar pentru aceasta au construit mașini specifice doar pentru aceasta țară. Acestea sunt mașini pe care noi nu le primim în Europa astfel că în acest articol biroul de închirieri auto aeroport Nova Rent a Car din Iași vă arată care sunt cele mai interesante modele de la diferite branduri auto pe care le primește doar China iar noi nu le primim.
Vom începe cu producătorul auto german Audi care vând mai multe modele exclusiv în China iar una dintre cele mai interesante este Audi Q6. Acesta este un SUV amiral cu trei rânduri de scaune care este chiar mai mare decât modelul Q7. La baza modelul Audi Q6 se află VW Atlas care este un alt SUV imens care nu poate fi cumpărat în Europa pentru că a fost dezvoltat pentru piețele din SUA și China dar Audi Q6 are propria caroserie unică a cărei design este similar cu Q7 în partea din față iar spatele ne amintește de Audi e-tron. Pentru Audi Q6 sunt disponibile trei motoare pe benzină, două motoare de 2 litri cu patru cilindri în linie care dezvoltă 228 cai putere respectiv 265 cai putere și unul de 2.5 litri V6 care dezvoltă 300 de cai putere, toate legate la o cutie de viteze DSG cu șapte rapoarte și tracțiune integrală. Prețul de vânzare pornește de la 70 de mii de euro. Apoi este modelul Audi Q5 e-tron care are la bază modelul Q4 dar este puțin mai mare, are o autonomie de până la 560 km și costă 57 de mii de euro.
Audi A8 Horch este un alt model produs exclusiv pentru piața auto din China. Horch este pentru Audi ceea ce Maybach este pentru Mercedes, este mașina lor de lux supremă. Horsch este o limuzină A8 L cu ampatament lung la care au fost adăugate unele lucuri extra cum ar fi un grilaj mai strălucitor, mai multe ornamente interioare, vopsea în două nuanțe și practit mai mult lux. Această mașină costă 245 de mii de euro în China cu toate că se poate cumpăra doar cu motorul V6 de 3 litri care dezvoltă 335 de cai putere. Oare de ce nu are motorul W12 având în vedere prețul piperat? Dacă în Europa sunt disponibile modele A8 L cu ampatament lung pe piața din China și modelele A4, A6 și A7 pot fi cumpărate cu ampatament lung. Ultimul Audi despre care vă vom vorbi este modelul Q2L e-tron unde L semnifică faptul că este o versiune puțin mai lungă a modelului Q2 iar e-tron înseamnă că motorul cu combustie internă a fost înlocuit cu unul electric și cu niște baterii. Prețul unui Q2L e-tron începe de la 35 de mii de euro în China.
Trecem acum la producătorul auto bavarez BMW și la modelul electric i3 G28. Acesta nu este modelul i3 pe care îl cunoaștem în Europa, acel hatchback micuț de oraș, ci este o versiune electrică al Seriei 3 la fel cum în Europa avem modelul i4 dar dintr-un motiv sau altul chinezii au i3. Designul urmează același tipar, grilele radiator sunt înnegrite și sunt adăugate câteva elemente albastre. Prețul acestei mașini electrice pornește de la 50 de mii de euro. Apoi la fel ca Audi, chinezii primesc versiuni cu ampatament lung pentru âSeria 3 care costă 45 de mii de euro și pentru Seria 5 care costă 62 de mii de euro.
Sedanul Ford Mondeo nu mai este disponibil pe piețele din Europa și SUA în schimb compania de închirieri mașini Nova Rent a Car Airport Iași vă informează că cel mai nou model Mondeo (sau Taurus în Orientul Mijlociu) din generația cinci este vândut pe piața din China. Acesta are la baza modelul Ford Evos și are același motor turbo pe benzină de 2 litri care dezvoltă 235 de cai putere. Ford Mondeo costă echivalentul a 23 de mii de euro în China. Ford Evos este un alt model disponibil doar pe piața din China, acesta este un SUV coupe similar ca dimensiuni cu modelul Ford Kuga pe care îl primim în Europa, este dotat cu un motor turbo pe benzină de 2 litri și costă echivalentul a 28 de mii de euro. Ultimul Ford pe care îl amintim se numește Equator care este un SUV mare cu trei rânduri de scaune a câte două scaune fiecare și care costă 24 de mii de euro.
Pe piața auto din China producătorul german Mercedes vinde mai multe modele cu ampatament lung care nu există în Europa. De exemplu pe piața din China se poate cumpăra chiar și modelul Mercedes A35 cu ampatament lung (toate modele A Class sunt disponibile în varianta long wheelbase) iar prețul începe de la 32 de mii de euro. Apoi mai sunt modele cu ampatament lung Mercedes C Class cu preț de pornire de la 47 de mii de euro și o versiune cu ampatament lung al SUV-ului GLC al cărui preț pornește de la 58 de mii de euro.
În China producătorul ceh Skoda vinde o versiune cu ampatament lung al modelului Octavia și se numește Skoda Octavia Pro. Aceasta are în dotare un motor pe benzină de 1.4 litri turbo care dezvoltă 150 de cai putere și costă 19 mii de euro. Un alt model care se vinde exclusiv pe piața auto din China este SUV-ul Kodiaq în versiunea Coupe, are două motorizări pe benzină de 2 litri turbo care dezvoltă 180 de cai putere respectiv 217 cai putere și preț de pornire de 34 de mii de euro.
În final ajungem la litera V și la producătorul auto german Volkswagen care vinde în China multe mașini pe care noi europenii nu le primim. Vom începe prezentarea cu limuzina VW Phideon care practic este o versiune mai mare a modelului Passat dar cu mai mult lux. În spate sunt două scaune mari confortabile cu funcții de masaj iar între ele este disponibil un frigider. VW Phideon este dotat cu un motor pe benzină turbo de 2 litri care dezvoltă 220 de cai putere și pornește de la prețul de 47 de mii de euro. SUV-ul electric ID.6 Crozz este o altă mașină pe care VW o vinde exclusiv în China. Aceasta este o versiune alungită a modelului ID.4 pe care o primim în Europa, de asemenea are un design puțin diferit iar prețul de pornire este de 36 de mii de euro. VW Talagon este un SUV de dimensiune medie, puțin mai mare decât Touareg cu care arată similar și este disponibil cu 6 sau 7 scaune așezate pe trei rânduri. Acesta este doat cu un motor pe benzină V6 turbo și costă 42 de mii de euro. În China vom găsi și un model de VW Tiguan în versiune Coupe care arată mai bine, este dotat cu un motor pe benzină turbo de 2 litri și costă 34 de mii de euro. Alt model disponibil doar în China este VW Tayron care are practic aceleași dimensiuni ca modelul VW T-Roc dar arată puțin mai diferit, este disponibil cu două motoare tubo pe benzină, unul de 1.4 litri care dezvoltă 150 cai putere și altul de 2 litri care dezvoltă 220 cai putere iar prețul pornește de la 35 de mii de euro. În sfârșit am ajuns la ultima mașină pe care agenția Nova de închirieri auto aeroport Iași o prezintă ca fiind disponibilă exclusiv pe piața auto chineză iar aceasta se numește VW Lamando. În esență VW Lamando este o versiune mai mică a modelului Arteon pe care îl primim în Europa dar cu un nas mai ascuțit. Acesta este disponibil doar cu motorul turbo pe benzină de 1.4 litri care dezvoltă 150 de cai putere și costă în aproximativ 20 de mii de euro.
Pentru rezervări NON-STOP vă rugăm să ne contactați:
0765.237.772
contact@nova-rentacar.ro